Translate

2010/11/17

Du lagaminai sniego (K. Navakas)

"Kartais rasteliuose nubraukti dalykai idomesni uz paliktus."

"Nesvarbu, kad "Kosmosas" - tai Kauno kavine, mums visas pasaulis dar buvo kosmosas ir musu zvaigzderasciai sita liudija."

"Eilerasciai, piesiniai, svaisciojimai, bandynmai ivardyti pasauli. Tam tikra prasme sava pasauli mes ten ir buvom speje susikurti".


"Mokyklose vis dar mokoma rasyti ranka, o ir popieriaus jie ten turi ne tik asmens higienai."

"Jie turetu jausti, kad rasiklio plastikas maziau skiria sirdi nuo sirdies nei klaviaturos ir technologijos".

"Tik SMS'ai neperteikia zmogaus intonacijos, todel patys neretai tampa meiles nesusipratimu priezastimi."

" Tu neatsisuki, neatsisukai ir niekada neatsisuksi. Juk zmones puikiai sugeba negirdeti to, ko visiskai nenori girdeti. Taip pat nemato to, kas visiskai nesuzadina ju iskrypeliskos vaizduotes.
Mylek mane. Ir kai pradedi nauja diena mylek mane vis kitaip. Isimylek mane po traukinio begiais, gelezinkelio stotyje. Isimylek mane mano vandenyse ir mano atmosferose. Mylek mane, kuomet pakils menulis ir mylek tol, kol pakils saule. Nes as iseinu. Iseinu tam, kad niekada nerasciau kelio namo."



photo via lelove

" Laiskai tai tarsi popierines knygos <...> Ir jas, ir juos galima nesiotis, ir jos, ie jie palengva gels bei raukslesis, sykiu su jumis. Bet ir jose, ir juose taip ir liksit tokie, kokie buvot kadais."'

"Juk ranka rasytam laiskui negalioja komandos delete ar erase"
Nuo ranku tolstantys (Du lagaminai sniego - K. Navakas)

No comments: